25 Nisan 2013 Perşembe

23 Nisan Kutlu, Mutlu Oldu!!!

23 Nisan coşkusu yoğunluk sebebiyle blogumuzda daha yeni kutlanıyor:)
Malumunuz bu 23 Nisan Deniz'in ilk çocuk bayramı ve Deniz bildiğinden midir nedir o gün bir mutlu bir mutluydu ki, aşağıdaki videoda "Melek Deniz'in bardak kullanımındaki mutluluğu" ile ilgili videoyu da iliştirmiş bulunuyorum :)



Hava haddinden çok sıcak olunca, benim sokak meleğim de dışarı için çıldırınca attık kendimizi anıtkabir yollarına...

Aslında uykusu olan minik kuzu,  kalabalığın ve açık havanın hipnoz etkisiyle uyumaya direnerek bayrak sallama görevini öyle güzel yaptı ki !! Canım benim sonra dayanamadı tabii, sızdı kaldı kucağımda :)

 

 





Deniz meleği için tam bir bayram oldu gerçekten de... Tüm gün tam da onun istediği gibi dışarıdaydık; uyudu uyandı, canı istediğinde meme de emdi :) Veee yıllar önce abisi ile ablasının da çocukluklarını geçirdiği parkta salıncağa bindi. Bu kadar mutluluğun üzerine eve dönerken arabada sızdı benim miniğim :)


Canım oğlum, canım ülkemin güzel bayramları artık eskisine göre daha sönük diye düşünürken anıtkabirdeki kalabalığı görünce içimdeki umutsuzluk bir nebze olsun kendini umuda bıraktı. Sonra senin varlığınla daha da çok umutlandım; insanlığın, değerlerin ve bunun gibi birçok şeyin yavaş yavaş yittiği bir dünyada senin-sizin gibi meleklerin varlığı ile dünyamızın ,ülkemizin değişeceğine daha da çoook inanmak ister oldum. Teşekkürler benim melek yavrum...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder