26 Eylül 2012 Çarşamba

Yeni bir başlangıç daha!!!

Haziran ayında-daha o zamanlar Deniz kuzusuna hamileyken- blog tutma girişimim pek de amacına ulaşamasa da 26 Eylül 2012 tarihinde( yani bugün oluyor:)) yeniden bir girişimde bulunarak yeni bloguma başlamış bulunuyorum.
Hayatım Temmuz'un 21'inde Deniz'den önce ve Deniz'den sonra olarak ikiye ayrıldı. Yeni bir çağ başladı benim için, "ANNELİK" çağı,"DENİZ'İN" çağı... Artık kalbimin bir başka çarptığı, günün 24 saatini Denizi düşünerek geçirdiğim( buna çoğu zaman buna rüyalar dahil)mini mini, çiçeği burnunda bir anneyim.
Şimdilerde 66 günlük olan minik bir kuzu için yedi yirmi dört mesai yapıyorum. Sanki Deniz yıllardır bizimleymiş de ben de yıllardır ona annelik yapıyormuşum gibi geliyor çoğu zaman. O kadar hazırmışım yani anneliğe. 

Evdeki mesaim dışındaki mesaim yani öğrencilik hayatım daha henüz başlamasa da "annelik" mesleğini de bir başka sevdiğimi hatta bayıldığımı söylesem az bile kalır. 
Evet okula gitmek istemiyorum, çünkü Denize annelik yapmaya aşık oldum. Bir canlının büyüyüşünde rol oynamak, hayata bir insan kazandırma yolcuuluğuna çıkmış olmak öyle heyecan verici ki!!! Deniz'in her ani baska bir mucize, bu sebeptendir ki 66 günlük yeni annelik ne kadar yorucu olursa olsun benim için hayatta değişmeyeceğim tek şey.
Bakalım izleyip görelim!!! Esra'nın hem  anne, hem eş, hem öğrenci, hem evlat olabilme yolundaki maceralarını..
Bu blogu da böylece kullanıma açmış olalım :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder